خرید انواع سرویس غذاخوری با بهترین قیمت + عکس

سرویس غذاخوری یکی از لوازم ضروری و مهم در هر آشپزخانه ای می باشد که از بهترین برندها تا متوسط ترین و ارزان ترین آنها در بازار موجود بوده و مشتریان زیادی از انواع انها خریداری می کنند.

سرویس غذاخوری یکی از ابزارهای اصلی در هر خانه ای است به طوریکه نوعروسان همیشه توجه خاصی به هنگام خرید این سرویس غذاخوری داشته و دارند و در تمام مهمانی ها و پذیرایی ها و حتی دورهمی های معمولی یکی از زیباترین و شکیل ترین ابزارهای پذیرایی می باشد.

این سرویس غذاخوری قابلمه گرانیتی سایز کوچک در طرح ها، گل ها و قالب های مختلف تولید شده و روانه بازار می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح های گلدار، طلایی (که به عبارتی به لب طلا معروف است)، لب نقره ای، قالب های نئوکلاسیک، ایتالیااف، کواترو، شهرزاد، رادیانس، وینچی و سرویس غذاخوری فرم اس که جدیدترین مدل برای مصارف خانگی و هتلی می باشد.

در ایران کارخانجات زیادی در صنعت تولید سرویس غذاخوری در کشور فعالیت می کنند که یکی از بهترین و معتبرترین کارخانه ها شرکت چینی زرین ایران می باشد که در خاورمیانه و جهان یکی از بهترین محصولات را به بازار عرضه می کند.

هر ساله تعداد بسیار زیادی از تولیدات این کارخانه به کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی و حتی آفریقایی صادر می شود.

سرویس غذاخوری چینی زرین

از اصلی ترین تولیدات این کارخانه، سرویس غذاخوری چینی است که شامل سرویس های 27 پارچه، 98 پارچه و 102 پارچه می باشد. البته این کارخانه طرح های خود را به صورت چینی فله ای نیز تولید می کند که آنها نیز مشتریان خاص خود را دارند.

این شرکت معتبر در صنعت چینی خود از بهترین و به روزترین فناوری ها و تکنولوژی های جدید روز دنیا استفاده می کند و با کیفیت ترین و مرغوب ترین سرویس غذاخوری چینی را به بیش از 50 کشور دنیا صادر می کند. این شرکت علاوه بر تولید سرویس غذاخوری خانگی، چینی رستورانی و هتلی نیز تولید می کند. که به تازگی فرم اس چینی را نیز طراحی و تولید کرده است که بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد.

سرویس غذاخوری چینی زرین علاوه بر استفاده در ماشین ظرفشویی، قابلیت استفاده در ماکروویو را نیز دارد. در تولید چینی های زرین از تکنولوژی های روز دنیا یعنی فناوری دکور داخل لعابی بهره گرفته شده است.

سرویس غذاخوری زرین

سرویس غذاخوری زرین علاوه بر ظروف غذاخوری مانند بشقاب پلوخوری، خورش خوری، پیاله، پیش دستی، کاسه سالاد، کاسه سوپخوری، ظروفی مانند فنجان نعلبکی نیز دارد.

البته فقط سرویس غذاخوری 12 نفره شامل این موارد می شود و سرویس 6 نفره فاقد فنجان نعلبکی است.

اگر تمایل به خرید فنجان نعلبکی سرویس چینی خود را دارید بایستی جداگانه خریداری نمایید. سرویس غذاخوری زرین در طرح ها و مدل های گوناگون طراحی شده است که برای خرید جهیزیه بسیار مناسب و با کیفیت بوده و زیبایی و جلوه خاصی به آشپزخانه نوعروسان عزیز خواهد داد.

خرید سرویس چینی برای جهیزیه

برای خرید سرویس قابلمه تفلون عروس سایز 34 و چینی جهیزیه باید اصولی را رعایت فرمایید که از مهمترین قسمت های خرید یک سرویس غذاخوری خوب و با کیفیت به حساب می آید.

به طورکلی می توان 10 اصل اساسی برای خرید سرویس غذاخوری جهیزیه در نظر گرفت که نوعروسان عزیز با در نظر گرفتن هر کدام از انها می توانند سرویس دلخواه خود را خریداری نمایند.

  • انتخاب زیباترین نقش و طرح طبق سلیقه
  • با کیفیت ترین سرویس چینی
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت استفاده در ماکروفر
  • تنوع در اقلام سرویس چینی
  • بهداشت ظروف چینی
  • خرید بر اساس تعداد نفرات مورد نیاز
  • خرید از فروشگاهها و نمایندگی های معتبر
  • در نظر گرفتن قیمت ظروف چینی
  • انتخاب بهترین برند ظروف چینی

شما می توانید برای سفارش و دریافت اطلاعات در خصوص این محصول و یا دیگر محصولات سرویس چینی از برندهای مختلف به سایت ما مراجعه و یا با مشاوران ما در واحد فروش در ارتباط باشید. به جهت این منظور می توانید فرم داخل سایت را تکمیل نموده تا همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعات دقیقی در خصوص سرویس چینی به شما ارائه نمایند.

4

  1. من از سایت شما خرید کردم. خیلی خرید خوبی داشتم. با بهترین کیفیت، بسته بندی و ارسال.
    من می خواستم آرکوپال هم سفارش بدم برای جهیزیه. چه جوری میتونم مدل‌های جدید رو ببینم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام . از لطف شما سپاسگزاریم. فرم همکاری در سایت را تکمیل کرده تا همکاران با شما تماس بگیرند.

    • با سلام. در فرم همکاری در سایت شماره تماس خود را ارسال نمایید تا همکاران با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما