عرضه سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی

یکی از سرویس های غذایی شیک و با مرغوب که با کیفیت و طرح زیبای خود توانسته است سالیان سال در بین افراد جامعه قرار بگیرد سرویس شیشه ای رنگی است که در رنگ و شکل های هندسی مختلفی تولید می گردد.

قابلمه چدن سایز 40 با کیفیت عالی خود توانسته است جزء محبوب ترین سرویس های غذایی در زمینه کیفیت و شیک بودن قرار بگیرد، یکی از نمونه های پر فروش این محصول سرویس شیشه ای رنگی بیضی شکل است که به شرح بیشتر این محصول می پردازیم.

عرضه سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی

مشخصات سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی

مشخصات سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی سرویس های غذاخوری دارای کاربردی فراوان در منزل یا مکان های پر مصرفی مانند رستوران ها و تالار هاست که دارای انواع مختلفی در جنس و رنگ به همراه شکل های هندسی متنوعی است.

یکی از سرویس هایی که از زمان های قدیم با سبک و کیفیت عالی خود استفاده فراوان داشته است سرویس غذاخوری شیشه ای یا ملامین می باشد.

قوری چینی پردیس که از کیفیتی عالی در برابر حرارت و شکستن برخوردار است که با شکل زیبا و رنگی بودن خود می تواند به سفره و صرف غذا لذتی نامشهود القا کند.

سرویس غذاخوری شیشه ای نسبت به سایر سرویس های غذاخوری دیگر از ویژگی ها و خصوصیات ویژه ای برخوردار است که برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بیان آن پرداخته ایم.

ویژگی های سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی مانند:

  • سرویس غذاخوری رنگی شیشه ای سرویسی 25 پارچه است که دارای یک عدد دیس برنج، یک دست بشقاب غذاخوری، خورش خوری، پیش دستی و پیاله است که در شکل های مختلفی از جمله دایره، مربع، مستطیل و بیضی تولید می گردد.
  • رنگ این سرویس دارای کیفیتی مطلوب است که به شیک شدن و زیبایی سرویس کمک شایانی کرده است.
  • دارای قیمتی کاملا مناسب و تضمینی است که با همین ویژگی توانسته است از فروش بالایی در بین خانم ها برخوردار باشد.
  • درجه مقاومت این سرویس در برابر حرارت بالا به گونه ای است که می تواند برای پخت غذاها یا کیک درون فر قرار بگیرد.
  • این سرویس علاوه بر زیبایی دارای وزنی سبک است که در هنگام استفاده و شست و شو سبب بروز مشکلاتی نمی گردد.

قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی

قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی بیضی امروزه بانوان در خرید جهیزیه دقت بالایی خرج کرده و سعی در انتخاب و خرید محصولی شیک و با کیفیت دارند، یکی از جمله لوازم موردنیاز جهیزیه سرویس غذاخوری در انواع مختلف می باشد که سرویس شیشه ای یا ملامین می تواند اولین گزینه برای خرید قرار بگیرد.

عرضه سرویس شیشه ای با قیمتی مناسب و تضمینی است که با ویژگی ها و خصوصیات خود می تواند بالاترین درجه فروش را به خود اختصاص دهد.

برای آگاهی بیشتر از قیمت این محصول و دیدن طرح های مختلف آن می توانید به قسمت پایین سایت مراجعه کرده و در صورت انتخاب با شماره زیر سرویس دلخواه خود را به همراه تخفیف چند درصدی سایت ما سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما