قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی مربع

تورم و تغییرات نرخ ارز باعث شده قیمت سرویس شیشه ای رنگی مربع غذا خوری دچار نوساناتی شود البته نوع خرید، کیفیت، نوع برند و میزان عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند سرویس غذا خوری شیشه رنگی در رنگ و مدل های مختلفی تولید می شوند و از نظر بهداشتی جزو سالم ترین ظروف غذاخوری شناخته می شوند.

قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی مربع

بررسی کیفیت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی

بررسی کیفیت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی

کیفیت سرویس غذا خوری شیشه ای رنگی بی نظیر می باشد چون در ساخت آن از بهترین مواد اولیه و درجه یک استفاده شده است بدنه این نمونه ظروف غذاخوری از شیشه مات و شفاف می باشد و در طرح و مدل های مختلفی مانند سرویس غذاخوری مربع شیشه ای، سرویس غذاخوری دایره ای شیشه ای، سرویس غذاخوری لوزی شیشه ای و… تولید می شود.

سرویس غذاخوری شامل بشقاب، پیش دستی، بشقاب غذاخوری، فنجان، کاسه و… می شوند علاوه بر این شما می توانید ظروفی مانند ظرف سس، دیس، ظرف کره، بشقاب مخصوص سرو دسر و…. هم به سرویس غذاخوری خود اضافه کنید.

ماندگاری و دوام قابلمه استیل سایز 28 باعث شده شما بتوانید به راحتی در هنگام گردش، تفریح و سرویس ظرف غذای کودک هم از آن استفاده کنید این نوع ظروف چون از پرمصرف ترین ظروف برای استفاده های روزمره می باشند کیفیت و دوام بالای دارند.

رنگ و مدل های این نوع ظروف باعث شده اند شما بتوانید در مهمانی ها و مراسم های مختلف به راحتی از آن ها استفاده نمایید و با توجه به میزان رسمی بودن و غیر رسمی بودن طرح و رنگ ظروف را انتخاب نمایید تا بتوانید سفره غذای خود را دلنشین و زیبا کنید به عنوان نمونه برای استفاده روزمره خود می توانید مدل های ساده و ارزان تری را خریدار کنید ولی برای مهمانی ها و مراسم ها می توانید مدل های لوکس و شیک را خریداری نمایید.

مرکز فروش سرویس شیشه ای رنگی مربع

مرکز فروش سرویس شیشه ای رنگی مربع

مرکز فروش سرویس شیشه ای رنگی مربع به دلیل نقش مهمی که روی رونق گرفتن بازار دارد سعی می کند باکیفیت ترین ظروف را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان بگذارید فروش سرویس رنگی غذاخوری شیشه ای به دلیل مزیت های فراوانی که دارد افزایش یافته است که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ضد خش و ضد خط می باشند.
  • با گذشت زمان رنگ ظروف از بین نمی روند.
  • در برابر شوکت های حرارتی مقاومت بالای دارند.
  • به راحتی می توانید داخل مایکروویو از آن ها استفاده کنید.
  • در ماشین ظرفشویی قابل استفاده می باشند.
  • در مقابل ضربه استحکام و دوام بالای دارند.
  • قابلمه گرانیتی لایف اسمایل با بالاترین استاندارد های روز دنیا تولید شده اند شما تا چندین سال می توانید از آن ها استفاده کنید چون دوام بالای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما